بلیط چارتر پرواز خارجی

بلیط چارتر پرواز خارجی

نکات مهم قبل از اقدام به خرید بلیط هواپیما

  1. f:id:trainticketsabz:20180320070143j:plain

     پروازهای چارتر غیرقابل استرداد هستند. لذا قبل از اقدام به خرید بلیط چارتر از تصمیم قطعی خود جهت سفر و استفاده از بلیط اطمینان حاصل فرمائید. توجه داشته باشید که در صورت عدم رسیدن به موقع مسافر به پرواز، کل مبلغ بلیط سوخت میگردد.
  2.  بعد از اتمام خرید بلیط هواپیما خود را دانلود نموده، صحت مشخصات ثبت شده در بلیط را بررسی فرموده ، سپس آن را چاپ کرده و در فرودگاه حتماً به همراه داشته باشید. 
  • لطفا پس از خرید اینترنتی بلیط، حتما فایل بلیط را دریافت فرموده و نسخه چاپ شده بلیط را در فرودگاه جهت ارائه به کانتر پرواز و گرفتن کارت پرواز مربوطه به همراه داشته باشید. گرچه بعد از خرید بلیط نام شما در شرکت هواپیمایی که بلیط شما از آنجا صادر شده ثبت می شود، و برای دریافت کارت پرواز نیاز به ارائه نسخه چاپ شده از بلیط الکترونیکی نمی باشد؛ با وجود این توجه داشته باشید در صورتی که به هر دلیل نیاز داشته باشید که بلیط خود را کنسل کنیدارائه نسخه چاپ شده از بلیط و یا وبلیط های پروازی برای مهر شدن توسط کانتر پرواز شرکت هواپیمایی ضروری می باشد.

     

     

3 – لطفا از خرید بلیط های رفت و برگشت و یا پروازهای پشت سر هم (کانکشن) با فاصلۀ زمانی کمتر از ۱۶ ساعت بین دو پرواز و از دو ایرلاین متفاوت جدا خودداری فرمایید. توجه داشته باشید که وبسایت چارتر مسئولیتی در قبال عدم استفاده مسافر از پرواز برگشت یا پرواز کانکشن، که ناشی از تاخیر و یا کنسلی پرواز رفت می باشد نداشته و کلیۀ عواقب بر عهده ی مسافر می باشد. درباره پرواز کانکشن و پرواز اتصالی بیشتر بدانید.

– در صورت کنسل شدن پرواز توسط ایرلاین مربوطه، و یا تاخیر بیش از ۲ ساعت و تمایل شما به کنسل نمودن بلیط در فرودگاه، لطفا حتما با ارائه نسخه چاپ شده بلیط الکترونیکی به مسئولان مربوطه، جهت درج مهر کنسلی در بلیط اقدام بفرمائید. در غیر این صورت در بازگشت وجه بلیط کنسل شده با مشکل مواجه خواهید شد.

5 – از مسافران دارای مشکلات پزشکی خواهشمند است از خرید بلیط چارتر خودداری کرده و فقط اقدام به خرید بلیط هواپیما سیستمی نمایند. طبق قوانین سازمان هواپیمایی کشوری، همراه داشتن مجوز پزشک برای خانم‌های باردار، افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی-عروقی، بیماری‌های تنفسی، صرع، آنمی شدید، دیابت ملیتوس کنترل نشده، کسانی که دیالیز می‌شوند یا کسانی که از داروهای تضعیف‌کننده‌ی سیستم ایمنی استفاده می‌نمایند و یا هرگونه بیماری که سبب منع سفر هوایی باشد، هنگام سوار شدن به هواپیما ضروری می‌باشد. همچنین لازم است که این مسافران، داروهای مورد نیاز خود را در طول سفر به همراه داشته باشند.

– در صورت عدم صدور ویزا و یا عدم اعتبار پاسپورت، شرکت سفرهای زندگی هیچگونه مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از کنسلی بلیط پرواز خارجی بر عهده نخواهد داشت.

 7 – در صورت هرگونه اشتباه در انتخاب مبدا و مقصد، بدلیل ثبت آنی خرید شما در شرکت ایرلاین هوایی مورد نظر، وجه شما با توجه به قوانین کنسلی چارتری استرداد و یا سوخت می گردد.

8 – در صورت عدم رسیدن به پرواز هیچ مبلغی به مسافر مسترد نشده و کل مبلغ سوخت میگردد.

 9 – جهت تهیه بلیط INF (بیمه پروازی کودکان زیر 2 سال بدون صندلی) با نرخ مصوب و بدون واسطه ،در زمان پرواز به همراه شناسنامه کودک به محل فروش بلیط فرودگاه در ترمینال پروازی خود مراجعه فرمایید.

 10 – کانتر کلیه پروازهای داخلی حداکثر تا 120 دقیقه قبل از پرواز بسته شده و خرید در این زمان تنها در صورت وجود ظرفیت خالی در فرودگاه و ترمینال پرواز مورد نظر با قیمت مصوب امکان پذیر می باشد.

11 – در صورت خرید بلیط خارجی پروازهای چارتری لحظه آخری؛ چنانچه هنگام سوار شدن بعد از مراجعه به کانتر شرکت هواپیمایی نام و مشخصات شما در فهرست ارائه شده چارتر کننده نبود نگران نباشید و به دفتر فروش و یا نماینده شرکت هواپیمایی مراجعه فرمایید تا تایید نام شما از سیستم کامپیوتری آنها بلافاصله استخراج شود. [راهنمای خرید بلیط خارجی]

این مشکل در مواقعی که مسافر در ساعات آخر قبل از انجام پرواز اقدام خرید بلیط لحظه آخری می نماید گاها رخ می دهد. چارتر کننده به دلیل اینکه باید فهرست مسافران خود را چندین ساعت قبل از انجام پرواز چاپ کرده به نماینده شرکت هواپیمایی مستقر در فرودگاه تحویل دهد، فهرستی از مسافرینی که در این بازه زمانی اقدام به خرید بلیط چارتی می نمایند در اختیار ندارد به همین خاطر ممکن است نام شما به ظاهر در فهرست مسافرانی که از قبل بلیط تهیه کرده اند نباشد.