بلیط چارتر پرواز خارجی

بلیط چارتر پرواز خارجی

چگونه بلیط ارزان هواپیما بخریم؟

چگونه بلیط ارزان هواپیما بخریم؟ از کجا بلیط هواپیمای ارزان تهیه کنیم؟ این ها را ما اینجا به شما جواب می دیم. اگر بخواهیم یک حساب سرانگشتی درباره قیمت خرید و هزینه های هواپیما بکنیم، متوجه خواهیم شد که در مقایسه با قیمت بلیط وسایل نقلیه زمینی از قیمت زیادی برخوردار هستند. ولی اگر بلیط ارزان هواپیما را به این مورد اضافه کنیم، خواهیم دید که سفر با هواپیما خیلی هم گران در نمی آید.

تجربه خرید بلیط ارزان هواپیما اگر برای شما نیز اتفاق افتاده باشد با ما همراه و هم نظر خواهید بود که بلیط ارزان هم می شود برای هواپیما پیدا کرد و قیمت بلیط هواپیما همیشه هم گران نیستند. فقط باید روش های بلیط هواپیما ارزان را در نظر داشته باشیم و از آنها در سر فرصت استفاده کنیم.

روش های خرید ارزان بلیط هواپیما

یکی از روش هایی که باید در زمان خرید بلیط برای هواپیما در نظر داشته باشید، انتخاب زمان درست برای خرید است. در هنگام خرید زمان مسافرت تان را به صورت دقیقی مشخص کنید و کاملا از زمان و ساعت حرکت تان مطمئن شوید. پیش از اینکه وارد سایت بالا پر برای خرید بلیط هواپیما شوید زمان سفرتان را چک کنید و اگر با دوستان و خانواده نیاز به بررسی های بیشتر دارید این کار را انجام دهید و زمانی ثابت را برای مسافرت تان به هر مقصدی که دوست دارید را انتخاب کنید.

خیلی از افراد فکر می کنند که زمان مسافرت و حرکت هیچ ارتباطی با خرید بلیط برای هواپیما ندارد در حالی که اینگونه نیست و خیلی هم ربط دارد. اینکه کدام روز و کدام هفته از ماه و کدام ماه از سال اقدام به مسافرت کنید در خرید بلیط ارزان یا گران هواپیما تاثیر دارد. اگر به این زمان ها دقیق شوید خواهید توانست ارزان ترین و به صرفه ترین بلیط را برای سفرتان خریداری کنید.

با این حساب چه روزی از هفته برای سفر مناسب است؟ هر روزی را که برای سفرتان انتخاب کنید مطمئن باشید که تاثیر مستقیمی بر روی قیمت بلیط شما خواهد داشت.

بلیط ارزان هواپیما از کجا بخریم؟

 

بهترین زمان بلیط ارزان هواپیما

زمان مناسب برای مسافرت در پیدا کردن بلیطی با قیمت ارزان تاثیرگذار است. این زمان به دو گروه طبقه بندی می شود و این طبقه بندی کاملا با تلقی شما از بهترین زمان مسافرت ارتباط دارد.

به نظر شما بهترین زمان سفر زمانی است که بتوانید بلیط ارزان تری را برای سفر تان پیدا کنید؟ یا اینکه به نظر شما بهترین زمان سفر مربوط به فصل مناسب مقصدتان است و زمانی است که آن شهر در بهترین حالت خود برای مسافرت است.اگر شما شهر مقصدتان را برای مسافرت ملاک قرار دهید, مطمئنا بلیط ارزانی را نخواهید توانست پیدا کنید. چون در زمان هایی که مقصدتان بهترین زمان خودش را سپری می کند مسافران زیادی به آن شهر مسافرت می کنند و شرکت ها هم برای سود بیشتر بر روی بلیط هواپیما می کشند چون زمان سود آنها نیز است.

چه زمانی برای ارزان رفتن مناسب است؟

پس زمان مناسب سفر زمانی است که شما بتوانید بلیط ارزان تری را برای سفرتان پیدا کنید. بلیط ارزان هواپیما نیز درست در زمانی خودش را به شما نشان می دهد که در زمان های اقدام به خرید بلیط کنید که مسافر کمی به مسیر دلخواه شما سفر می کنند. در صورتی که روزهای یکشنبه و دوشنبه را برای مسافرت تان انتخاب کنید در مقایسه با روزهای پایانی هفته خواهید توانست بلیط هواپیمای خودتان را بیست درصد زیر قیمت خریداری کنید و این کاهش قیمت در این روزها می تواند سفر ارزان تر را برای شما باعث شود.

خوب بیایید با نگاهی به سال روز ویژه ای را برای مسافرت انتخاب کنیم، در این حالت باید بگوییم که روزهایی از سال هستند که کاملا برای مسافرت مناسب می باشند و خیلی از مسافران نیز دوست دارند این روزها را برای سفرشان انتخاب کنند. مانند روزهای تعطیلی نوروز و روزهایی که تعطیل رسمی است.

اما کمی صبر کنید باید به یک نکته ای مهم درباره این روزها توجه کنید و آن اینکه در این روزهایی که خیلی از مسافرها دوست دارند به سفر بروند مسلما بلیط ارزانی را پیدا نخواهید کرد. چون مسافر زیاد است و تراکم سفر بیش از حد است، شرکت ها و آژانس ها بلیط های گران تر و بدون تخفیفی را به متقاضیان ارائه خواهند کرد.

اما در روزهایی که تراکم سفر پایین است و مسافر کمی به مقصد موردنظر شما مسافرت می کنند شما می توانید بلیط ارزان تری را برای مسافرت تان پیدا کنید.

در این روزها چون مسافر کم است شرکت ها و آژانس های مسافرتی برای اینکه بلیط ها و صندلی های خالی در هواپیماهای خودشان نداشته باشند و آنها را تا زمان پرواز پر کنند، مجبور می شوند تخفیف های قابل توجهی در بلیط ها لحاظ کنند و بلیط های خودشان را در ارزان ترین حالت به فروش برسانند.

پس تا می توانید از سفر در تعطیلات رسمی و مناسبت های خاص سالانه اجتناب کنید و زمان سفرتان را به روزی از سال بیندازید که افراد کمی اقدام به مسافرت می کنند. در این حالت شانس پیدا کردن بلیط هواپیما ارزان برای شما بیشتر از آن زمان ها خواهد شود.

کدام فصل برای سفر با هواپیما مناسب است؟ تعیین فصل سفرتان نیز می تواند در ارزان یا گران بودن بلیطی که می خرید، تاثیرگذار باشد. فصل تابستان را که باید بیخیال شوید در این فصل متقاضی سفر به اندازه ای زیاد است که فرصت سر خاراندن هم برای هیچ کسی نمی ماند چه برسد به اینکه بلیط ارزان برای سفر پیدا شود.

رزرو بلیط ارزان هواپیما در تعطیلات و روزهای نوروز

همه در تابستان دوست دارند به مسافرت بروند و مجبور نباشند ماه های این فصل را خانه نشین شوند. پس اگر بخواهید در این فصل اقدام به خرید بلیط کنید مطمئن باشید که بلیط ارزان هواپیما نصیب تان نخواهد شد.

اگر شما از این دسته افراد هستید و کار و زندگی دارید یا بچه مدرسه ای و دانشگاهی دارید که نمی توانید روزهای قرمز رنگ تقویم را بیخیال شوید و نمی توانید هر وقت دلتان خواست به سفر بروید. پس فقط یک راه برای شما وجود دارد و آنهم استفاده از بلیط های سیستمی برای خرید بلیط است. باید از خیر ارزان تر خریدن بلیط بگذرید و لااقل بلیطی مناسب برای سفرتان پیدا کنید. این نوع بلیط نسبت به بلیط های چارتر در این زمان ها قیمت های به صرفه تری دارند.

  • بعد هیچوقت سعی نکنید بلیط را به صورت حضوری از آژانس های توریستی خریداری کنید چون این کار هم بر هزینه های سفرتان اضافه خواهد کرد. بلیط هواپیما را به صورت اینترنتی بخرید تا لااقل از هزینه های رفت و برگشت به آژانس ها کم کنید.
  • بعد در این سایت ها نیز می توانید بلیط ارزان تری را نسبت به سایر بلیط ها پیدا کنید. فقط نباید عجله کنید باید کمی تحقیق کنید و بلیط های پروازهای مختلف را برای مسیرتان با دقت بررسی کنید. اولین بلیطی را که دیدید نخرید، حسابی درباره هر کدام از بلیط ها تحقیق کنید و قیمت هر یک را با هم مقایسه کنید و ارزان ترین بلیط را برای سفر تابستانی خودتان انتخاب نمایید.

یک نکته هم برای شما که غیر فصل تابستان و تعطیلات نمی توانید به سفر بروید، و آن اینکه در هنگام خرید اینترنتی بلیط هواپیما کلاس های مختلف پروازیهواپیماها را هم چک کنید و قیمت هر کدام از کلاس ها را هم در هر پرواز با یکدیگر مقایسه کنید.

احتمال دارد در یک هواپیما یک کلاس پروازی ارزان در کنار کلاس های پروازی گران باشد که این کلاس ارزان تر می تواند فرصت خوبی برای خرید ارزان بلیط هواپیما توسط شما باشد.

در صورتی که به شهری مسافرت می کنید که فرودگاه های متعددی دارد, باید توجه کنید که هر یک از این فرودگاه ها می توانند قیمت بلیط ارزان تری را برای شما فراهم کند. این هم یکی از علت های متغیر بودن قیمت بلیط برای سفرهای خارج از کشور است.

شما با بررسی و انتخاب پرواز مناسب یکی از این فرودگاه ها می توانید بلیط ارزان تری را برای سفرتان پیدا کنید. اگر به همراه تان بچه و کودک و نوزاد هم دارید توصیه ما به شما این است که در هر حالتی حتما بلیط سیستمی خریداری کنید. این نوع بلیط ها تخفیف های خوبی به کودکان دو تا دوازده ساله می دهند.

در سفرهای داخلی تا نصف قیمت بلیط برای این رده سنی تخفیف می دهند. در سفرهای خارجی نیز هر کدام از ایرلاین ها با توجه به مقررات و شرایط خود برای این رده سنی درصدی تخفیف در نظر می گیرد و به هیچ وجه قیمت کامل از آنها گرفته نمی شود. در صورتی که در بلیط چارتر این امکان وجود ندارد و همه رده های سنی قیمت بلیط یکسانی را پرداخت می کنند.

رزرو بلیط ارزان هواپیما در فصل زمستان

اما برعکس فصل تابستان می توانید روی فصل زمستان حساب ویژه ای باز کنید و در این فصل مسافر کمی برای هر مقصدی وجود دارد و این ماه طرفداران دو آتشه ای برای مسافرت ندارد.

پس شرکت های هواپیمایی و آژانس ها برای فروش بلیط هایی که روی دست شان باد کرده مجبور هستند قیمت بلیط هواپیما را به ارزان ترین مقدار خود برسانند تا بتوانند مسافرانی را برای سفر در این فصل پیدا کنند و اشتیاق سفر را در برخی از جامانده های سفر تابستانی شعله ور کنند.

اگر شما هم از آن دسته مسافران هستید با روز سفر برای تان چندان مهم نیست و برای خرید بلیط نیز چندان سخت گیر نیستید, می توانید بلیط ارزان تری را پیدا کنید. همانطور که قبلا هم گفته ایم رزرو بلیط ارزان هواپیما با روزی که برای سفر انتخاب می کنید ارتباط مستقیمی دارد و در روزهای شلوغ بلیط گران تر و در روزهای کم مسافر بلیط ارزان تر می شود.

پس اگر می خواهید بلیط ارزان هواپیما برای سفرتان پیدا کنید دست به کار شوید و زمان سفرتان را به فصل زمستان بیندازید و سفری ارزان را با بلیط ارزان هواپیما تجربه کنید.

بلیط ارزان هواپیما در سایت های اینترنتی

شما برای خرید بلیط هواپیما دو راه در پیش دارید یا حضوری به یک آژانس توریستی بروید و زحمت رفت و برگشت و هزینه های بین راهی این روش را به جان بخرید تا به بلیط موردنظرتان برسید. و یا اینکه در خانه بنشینید و در حال استراحت و نشویدن یک چای دلچسب اقدام به خرید بلیط هواپیما از طریق اینترنت کنید.

حتما متوجه شدید که تا اینجای کار چقدر در هزینه های شما صرفه جویی شده است. شما از خانه بیرون نرفته اید و هزینه برای رسیدن به آژانس مسافرتی پرداخت نکرده اید. و هیچ هزینه ای را هم بابت پورسانت به فروشندگان بلیط هواپیما در این آژانس ها نیز پرداخت نخواهید کرد.

  • شما برای خرید بلیط از آژانس ها حداکثر روزانه می توانید قیمت بلیط های سه یا چهار آژانس را با هم مقایسه کنید و در این بین زمان و هزینه زیادی هم از شما به هدر خواهد رفت. اما با روش دومی که در پایین توضیح می دهیم می توانید جلوی این هزینه های اضافی را بگیرید و خریدتان را اقتصادی تر کنید.
  • شما با روش دوم می توانید بلیط موردنظرتان را به راحتی از طریق اینترنت و به صورت آنلاین خریداری کنید. اما هنوز برای اینکه بلیط تان ارزان تر در بیاید باید چند کار دیگر را نیز انجام دهید. باید یک سایت جامع را برای خرید پیدا کنید.

وب سایت هایی زیادی برای خدمات خرید بلیط در فضای مجاز پیدا می شوند و در خیلی از این سایت ها شما می توانید بلیط موردنظرتان را جستجو کنید.

شما در سایت های اینترنتی می توانید بلیط موردنظرتان را از هواپیمایی دلخواه تان انتخاب و نسبت به خرید آن اقدام کنید.

برای خرید بلیط هواپیما ارزان لطفا حوصله به خرج بدهید!

در صورتی که در این کار کمی حوصله به خرج بدهید و در جستجوی خودتان ثابت قدم باشید، خواهید توانست برای سفرتان پروازهای لحظه آخری را پیدا کنید که با پایین ترین قیمت بلیط های ایرلاین ها را به فروش می رسانند. با این روش خواهید توانست بلیط ارزان هواپیما را برای سفرتان خریداری کنید.  در میان بلیط هایی که در وب سایت های آنلاین به فروش می رسد، احتمال اینکه در بلیط های چارتر بتوانید تخفیف خوبی دریافت کنید به نسبت بلیط های سیستمی زیادتر است. شما می توانید پایین ترین قیمت بلیط را در روزهایی که پیک مسافر نیست و مسافر کمی برای مقصد شما وجود دارد از طریق بلیط های چارتری خریداری کنید.

ارزان سفر کردن به گونه ای با بلیط های چارتر پیوند خورده است. بلیط هایی که در لحظه آخری قیمت های خودشان را پایین می آورند امیدبخش بلیطی ارزان برای مسافران هستند. البته به این نکته مهم هم توجه کنید که همیشه بلیط های چارتری ارزان نیستند و در زمان های خاصی شاهد ارزان شدن بلیط های چارتر هستیم.

  • اگر در زمان های پرمسافر و شلوغ بخواهید بلیط چارتر بخرید مسلما زیان خواهید کرد و از بلیط سیستمی نیز بلیط برای شما گران تر در نخواهد آمد. اما در زمان های غیر پیک مسافر بهترین روش برای خرید بلیط ارزان استفاده از بلیط های لحظه آخری چارتر شده است.

همیشه به دنبال بلیط ارزان هواپیما نباشید! 

توجه کنید که در هنگام خرید بلیط های چارتر شده برخی از ایرلاین ها برای بارهای اضافی شما هزینه های اضافی را نیز دریافت می کنند که این هزینه ها به هزینه سفر شما تحمیل می شود و می تواند برنامه ریزی شما را با مشکل مواجه کند. بنابراین همیشه به دنبال بلیط ارزان هواپیما نباشید در انتخاب بلیط به موارد اینچنینی هم توجه کنید. با دقت در این موارد نیز بلیط شما ارزان تر خواهد شد.

 یکی دیگر از روش های تهیه بلیط هواپیما ارزان، استفاده از تورهای لحظه آخری است. تورهای لحظه آخری مثل پروازهای لحظه آخری عمل می کنند و همانند آنها بلیط ارزان تری را برای شما به ارمغان می آورند. البته این روش برتری خاصی هم به پروازهای لحظه آخری دارد.

در این تورها شما فقط بلیط را ارزان تر خریداری نمی کنید بلکه شما یک بسته کامل مسافرتی را برای روزهای مشخصی با قیمت پایین تر و ارزانی خریداری می کنید که همه امکانات موردنیازتان برای یک سفر ارزان را در خودش دارد. در صورتی که به سفر با تور علاقه دارید این راه خوبی برای کم کردن هزینه های سفر شما خواهد بود.

شما با خرید بسته تور لحظه آخری هم بلیط سفرتان را ارزان تر می خرید و هم محل اقامت تان در مقصد را با قیمت منصفانه تری در اختیار می گیرید. ویزا و پاسپورت تان را هم در سفرهای خارجی می توانید از فروشندگان این تورها مطالبه کنید تا آنها با روش های ارزان تری برای شما تهیه کنند.

تمامی مواردی که در بالا گفتیم شما را در پیدا کردن یک بلیط ارزان و مناسب کمک خواهند کرد. از آنها استفاده کنید و بلیط ارزان تر را برای شهر یا کشوری که قصد سفر به آنجا را دارید انتخاب کنید.

دل سفر به شما این امکان را می دهد تا بلیط های یک مقصد مشخص را جستجو کنید. در این جستجو بلیط های زیادی با قیمت های متفاوت از ارزان تا گران تر در برابر شما نمایان خواهند شد. شما باید به دقت هر کدام از این بلیط ها را با قیمت هایشان بررسی کنید و تمام سعی تان را بکنید تا موردی از این بلیط ها را نادیده نگیرید.

هر یک از بلیط های نمایش داده شده دارای ویژگی های خاصی هستند که شامل نوع کلاس و نوع هواپیما و مواردی مثل اینها می شود که می توانند روی قیمت بلیط انتخابی شما تاثیر بگذارند.

برای پیدا کردن بلیط ارزان هواپیما باید در این بلیط ها و ویژگی های ویژه هر یک کاملا متمرکز شوید و با کمک فیلترهایی که در سایت دل سفر وجود دارد آنها را محدود کنید تا انتخاب شما به خواسته خودتان نزدیک تر شود.

آیا ما می توانیم بلیط های ارزان تری به شما بدهیم؟

فیلترهای موجود در دل سفر را می توانید برای بازه قیمت های بلیط نیز اعمال کنید و مشخص کنید که کدام قیمت را برای بلیط تان مناسب تر می دانید. تمامی این امکانات می توانند شما را در پیدا کردن بلیط ارزان تر کمک کنند و سریع تر شما را به بلیط دلخواه تان برسانند. توجه کنید که این امکانات در حالت آفلاین و مراجعه حضوری به آژانس های توریستی میسر نمی باشد، مگر آنکه خود این شرکت های توریستی این مورد را برای شما انجام دهند. در این حالت نیز خود شما نقشی در تعیین بلیط ها نخواهید داشت و کسی که در آژانس جستجو را انجام می دهد به دلخواه خودش گزینه هایی را برای جستجو اعمال خواهد کرد.

شما باید خودتان دست به کار شوید و با مراجعه به سایت بالا پر کار جستجوی بلیط ها را خودتان انجام دهید و فیلترهای موردنظر تان را به دلخواه خود در بخش های مربوط اجرا کنید تا به بلیط موردنظرتان برسید.

دل سفر یکی از جامع ترین سایت های توریستی و فروش بلیط هواپیماست که دارای نشان نماد اعتماد الکترونیکی بوده و تمامی بلیط های ایرلاین های مختلف را به صورت یکجا به مسافران محترم و متقاضیان سفر هوایی ارائه می دهد.

شما در سایت دل سفر با وارد کردن مبدا، مقصد و زمان حرکت تان می تواند فهرستی جامع از همه پروازها و بلیط ها و قیمت آنها را مشاهده کنید و با بررسی دقیقی که بر روی هر کدام از بلیط ها انجام می دهید بلیط دلخواه تان را برای مسافرت تان انتخاب و خریداری کنید.

همچنین با عضویت شما در گروه دل سفر تخفیف ها و امتیازات مختلفی را هم در هنگام خرید و در خرید های آینده خود دریافت خواهید کرد. این روش نیز یکی از روش های بهینه برای خرید بلیط ارزان تر است. ما تخفیف های خوبی را برای خریدهای شما در نظر گرفته ایم.

در برخی از پروازهای هوایی برای خرید بلیط هواپیما در روزهای سه شنبه, چهارشنبه و پنج شنبه تخفیف های خوبی ارائه می شود. همینطور پروازهای شبانه و پروازهایی که با تاخیر انجام می شوند نیز از نمونه هایی هستند که مشمول تخفیف های اساسی می شوند.

پس شما با این شگرد ها و خرید در این زمان ها و با زیرنظر داشتن این ایرلاین ها می توانید به بلیط های ارزانی دسترسی داشته باشید و هم لذت دریافت تخفیف را تجربه کنید و هم بلیط ارزانی بخرید.

شما نباید هیچ عجله ای در خرید بلیط داشته باشید و با صبر و حوصله تمامی بلیط های موجود در مسیر پروازی دلخواه تان را با یکدیگر مقایسه کنید و ارزان ترین بلیط را با بهترین هواپیما برای سفرتان پیدا کنید.