بلیط چارتر پرواز خارجی

بلیط چارتر پرواز خارجی

آموزش خرید بلیط هواپیما


اگر شما هم هواپیما را برای مسافرت های دائمی خودتان انتخاب کرده اید, برای سفری راحت و سریع تر نیاز دارید بلیط هواپیما را هم سریعتر خریداری کنید, تا لذت یک سفر شیرین برای همیشه در خاطرتان بماند. خرید بلیط هواپیما دل مشغولی بیشتر مسافرانی است که طرفدار سفر با هواپیما هستند. برای اینکه بتوانید این دلمشغولی را برطرف کنید و با خیال آسوده فقط به فکر بستن کوله بار سفرتان باشید, ما به شما خرید اینترنتی بلیط هواپیما را پیشنهاد می کنیم.

f:id:trainticketsabz:20180327220918j:plain

 

  • نکته:

 

هر روز پروازهای مختلفی از خطوط هوایی متفاوت, مسافران و توریست ها را از فرودگاه های ایران به مقصد شهرهای مختلف دنیا جابه جا می کنند. متنوع بودن پروازهای داخلی و خارجی از خطوط هوایی مختلف داخلی و خارجی باعث شده تا گزینه های مسافران برای انتخاب بلیط هواپیما بیشتر شود و موارد بهتر و مناسب تری برای انتخاب پیش روی هر مسافر باشد.

 

انتخاب

برای انتخاب بلیط هواپیمای مناسب برای سفرتان نیاز دارید پرواز خوبی را برای آن انتخاب کنید, برای اینکه در این کار حرفه ای عمل کنید, باید از افرادی که در این زمینه مهارت دارند, کمک بگیرید. بالاپر به عنوان یک سایت خرید بلیط هواپیما برای این منظور در کنار شماست و آماده است تا در انتخاب بلیط هواپیما و پرواز مناسب, شما را کمک کند. اگر اهل سفرهای هوایی هستید و این روش مسافرت را بهترین انتخاب برای سفر می دانید باید از شرایط و روال خرید بلیط هواپیما نیز به خوبی مطلع باشید.

شما برای خرید بلیط هواپیما نیازی به مراجعه حضوری به آژانس های گردشگری ندارید و بدون حضور در این مراکز نیز می توانید بلیط هواپیما دلخواه خودتان را خریداری کنید. فقط کافی است پشت لپ تاپ خودتان در منزل بنشینید و یا موبایل خودتان را به اینترنت متصل کنید و به یکی از سایت های بلیط هواپیما مراجعه کرده و بلیط و پروازهای مختلف ایرلاین های مختلف را با هم مقایسه و اقدام به خرید بلیط هواپیما نمایید. خرید اینترنتی بلیط هواپیما بهترین و آسان ترین روش برای خرید بلیط هواپیما است که هم در زمان شما صرفه جویی می کند و هم اعصاب تان در صف های طولانی باجه های فروش بلیط خورد نمی شود و هم در هر زمان و مکانی که اراده کنید می توانید بلیط موردنظر خودتان را با مقایسه تمام بلیط های موجود در سامانه انتخاب و خریداری کنید. رجوع کنید به : The Top 100 Airlines of 2017

امروزه بیشتر مسافرها تمام سعی شان بر این است که بلیط هواپیمای دلخواه خودشان را از طریق اینترنت و به صورت آنلاین تهیه کنند و با مشغله های روزانه ای که دارند, وقت کافی برای پرسه زدن در خیابان های شرکت های مسافربری مختلف و پرس و جو کردن قیمت پروازها را ندارند. پس خرید آنلاین بلیط هواپیما از هر لحاظ بهترین و راحت ترین روش خرید بلیط هواپیماست. تنها چیزی که برای خرید آنلاین نیاز است, متصل شدن به اینترنت و داشتن رمز دوم اینترنتی کارت بانکی است, پس شما برای شروع خرید خودتان سری به بانک خودتان بزنید و رمز دوم اینترنتی را از خودپرداز بانک تهیه کنید تا در خریدهای اینترنتی خود مشکلی نداشته باشید. البته اگر تاکنون به هر دلیلی رمز دوم اینترنتی کارت بانک خودتان را فعال نکرده اید,  می توانید از خرید بلیط هواپیما به صورت تلفنی استفاده کنید و با همکاران ما در سایت بالاپر تماس بگیرید و بلیط هواپیما خودتان را برای مقصد دلخواه تان سفارش بدهید.

    • آیا خرید بلیط به صورت تلفنی خوب است؟


البته گفتنی است که در خرید تلفنی بلیط هواپیما, کارهای مربوط به خرید بلیط هواپیما را کارشناس های فروش انجام می دهند و هزینه خرید تلفنی بلیط هواپیما در مقایسه با زمانی که خودتان از سایت بالاپر اقدام به خرید بلیط هواپیما می کنید اندکی بیشتر است. اینجا اهمیت خرید آنلاین بلیط هواپیما بیشتر از پیش خودش را نشان می دهد. بالاپر یکی از معتبرترین سامانه های آنلاین فروش بلیط هواپیما در ایران است که شما در این سایت می توانید به تمامی ایرلاین های داخلی و خارجی و همچنین به تمامی بلیط های هوایی دسترسی داشته و دامنه انتخاب بیشتری را در پیش روی داشته باشید.

مقایسه انواع پروازها و بلیط ها

شما با مقایسه انواع پروازها و بلیط ها می توانید برای مقصد خودتان ارزان ترین و مناسب ترین بلیط هواپیما را خریداری کنید. خرید بلیط هواپیما ماهان نحوه خرید بلیط هواپیما در سایت بالاپر به قدری راحت و آسان است که شما نیاز به آموزش خاصی ندارید و با گشتی در سایت بالاپر فوت و فن خرید بلیط هواپیما را متوجه خواهید شد و در کمترین زمان ممکن, بلیط هواپیمای موردنظرتان را خریداری خواهید کرد. فقط کافی است وارد سایت بالاپر شده و در قسمت بلیط هواپیما, مبدا, مقصد و زمان حرکت خودتان را مشخص کنید تا بتوانید به انواع بلیط های هوایی سیستمی و چارتری دسترسی داشته باشید. اصلا مهم نیست که شما در کجا هستید و می خواهید به کجا بروید, فقط مبدا و مقصد و زمان دلخواه سفرتان را مشخص کنید تا از خدمات مربوط به بلیط هواپیما بالاپر برخوردار شوید و برای مقصد خودتان ارزان ترین بلیط هواپیما را فقط با چند کلیک خریداری کنید. برای اطلاع از آخرین خبرهای مربوط به بلیط هواپیما و مشاوره در زمینه خرید بهترین بلیط هواپیما می توانید با کارشناسان فروش بالاپر در ارتباط باشید و هر گونه سئوال و مشکلی را در زمینه خرید بلیط هواپیما را با ما در میان بگذارید و مناسب ترین جواب را برای سئوالات خودتان دریافت کنید.

خرید بلیط هواپیما ایران ایر

سایت های زیادی در محیط مجازی مشغول فروش آنلاین بلیط هواپیما چه به صورت سیستمی و چه به صورت بلیط چارتر و لحظه آخری هستند و سفر کردن را برای همه کسانی که قصد سفر دارند را راحت تر و ارزان تر کرده اند. شاید بپرسید که این سایت های فروش بلیط هواپیما چگونه خرید بلیط هواپیما را برای ما ارزان تر می کنند؟ در جواب می توان گفت که کلا خرید های آنلاین می توانند این امکان را به خریدار بدهند تا او با مقایسه قیمت های بلیط هواپیمای مقصد دلخواهش, ارزان ترین بلیط هواپیما را برای مسافرت اش انتخاب کند. این وسعت انتخاب میتواند رقابت تنگاتنگی را در بین سایت های فروش بلیط هواپیما ایجاد کند.پیگیری بلیط هواپیما با کد ملی اینجا را بخوانید.

 

خرید بلیط هواپیما به صورت اینترنتی

شما با خرید بلیط هواپیما به صورت اینترنتی می توانید در هزینه های سفرتان صرفه جویی  کنید, و هزینه ای که قرار است برای بلیط بپردازید را در طول سفر برای خوش گذشتن مسافرت تان خرج نمایید. معمولا بیشترین هزینه ای که برای سفر می شود مربوط به خرید بلیط هواپیما است, اگر شما با برنامه ریزی و انتخاب درستی دست به خرید بلیط هواپیما بزنید, سفر اقتصادی تری را شروع خواهید کرد. روش های مختلفی برای خرید بلیط هواپیما وجود دارد, از خرید حضوری و مراجعه به آژانس های مسافرتی که زمان بر است, تا روش های آنلاین و بدون نگرانی که محدودیت زمانی و مکانی خرید بلیط را از میان برمی دارند. البته خرید آنلاین بلیط هواپیما همانطور که در بالا نیز گفتیم می تواند ارزان تر هم در بیاید. در خرید های حضوری و تلفنی با کارشناس فروش بلیط تماس می گیرید و کارشناس برای یافتن بلیط مناسب و خرید آن کمک می کند و آخر سر هم دستمزد اضافی بابت این مشاوره از شما طلب می کند, به همین دلیل باید در این روش خرید بلیط هواپیما مبلغ زیادی را بپردازید.

روش خرید آنلاین بلیط هواپیما

اما در روش خرید آنلاین بلیط هواپیما این مورد حذف می شود و شما خودتان از بین قیمت ها و پروازها دست به انتخاب می زنید. حتی اگر همان بلیط هواپیما را خودتان در خانه به وسیله اینترنت و کارت بانکی تان خریداری کنید, متوجه خواهید شد که با قیمت ارزان تری توانسته اید آن را تهیه کنید. در واقع با خرید اینترنتی بلیط هواپیما هم در هزینه بلیط صرفه جویی می کنید  هم در وقت و هزینه رفت و برگشت به شرکت هواپیمایی فروش بلیط هواپیما.

چگونه بلیط هواپیما رزرو کنیم؟

بلیط سیستمی به این خاطر که قیمت آن به وسیله خود شرکت های خطوط هوایی تعیین می شود و این خطوط هوایی رده های قیمتی مختلفی دارند, برنامه پرواز آنها از ماه ها قبل تر نوشته می شود و نوع پرواز و قیمت بلیط هواپیما در این دسته قابل تغییر نیست, به همین دلیل اگر می خواهید بلیط سیستمی برای سفرتان تهیه کنید باید تا جایی که می توانید سریعتر نسبت به خرید بلیط هواپیما اقدام کنید. به عبارتی می توان گفت که هر چه زمان خرید بلیط هواپیما در روش سیستمی زودتر باشد شما از قیمت ارزان تری برای خرید بلیط هواپیما برخوردار خواهید شد. بنابراین برای مسافرت هایی که زمان معینی دارند چند ماه زودتر بلیط سیستمی تهیه کنید تا قیمت بلیط هواپیمای شما ارزان تر در بیاید.

مسیرهای هوایی پرتردد!

غالبا مسیرهای هوایی که پرتردد و پرمسافر هستند در تمام طول سال مسافرهای مخصوص خودشان را دارند و به همین خاطر در هر لحظه ای که بخواهید می توانید بلیط چارتر برای سفرتان در این مسیرها پیدا کنید. اما به این نکته هم باید توجه کنید که در بیشتر زمان هایی که مسافر زیاد است, مثل زمان های تعطیلات نوروزی و تابستان, قیمت بلیط چارتر نیز بیشتر می شود. اگر می خواهید برای سفرتان بلیط چارتر خریداری کنید, باید از خیر خرید بلیط چارتر در زمان های شلوغ بگذرید و منتظر بمانید تا این زمان های پرمسافر تمام شود و مسافران از سفر برگردند و تقاضا برای سفر در این مسیر کمتر شود, تا اقدام به خرید بلیط چارتر بکنید. در این مواقع شانس شما برای ارزان تر خریدن بلیط هواپیما زیادتر می شود و در این بازه زمانی شرکت های هواپیمایی در لحظاتی که به زمان پرواز نزدیک تر می شوند قیمت بلیط های خودشان را برای جذب مسافر بیشتر کاهش می دهند. آیا خرید بلیط هوایپما از طریق اینترنت به صرفه است؟ برای اینکه در خرید بلیط هوایپما از طریق اینترنت موفق تر و اقتصادی تر عمل کنید, به زمان خرید بلیط هواپیمای خود دقت کنید, به توقف های پروازی که انتخاب می کنید دقیق شوید. ساعت پرواز و ساعت فرود هواپیما در مقصد بر روی قیمت بلیط هواپیما اثر می گذارد. تمام فرودگاه های شهر مقصدتان را شناسایی کنید و قیمت بلیط هر یک را بررسی کنید, برای خرید بلیط چارتر مقرون به صرف تر شبکه های اجتماعی شرکت مسافرتی که می خواهید از آنجا بلیط بخرید را کنترل کنید شاید در آخرین لحظه بلیط چارتر ارزان تری نصیب تان شود. سایت بالاپر یکی از مطمئن ترین سایت های خرید بلیط هواپیما در ایران است که هم بلیط سیستمی و هم بلیط چارتر را برای مشتریان خود عرضه می کند. شما با وارد شدن به سایت بالاپر و مراجعه به بخش خرید بلیط هواپیما می توانید مبدا, مقصد و زمان حرکت خودتان را وارد کنید و فهرست جامع بلیط ها و پروازهای چارتر و سیستمی را با قیمت های مختلف شان در اختیار داشته باشد و بعد با بررسی هر یک از آنها مناسب ترین بلیط هواپیما را برای مقصد دلخواه تان انتخاب و خریداری کنید.

قیمت ها در اینترنت چگونه است؟

قیمت های بلیط در صورتی که به درستی انتخاب شود می تواند هزینه های سفر شما را به اندازه چشم گیری کاهش دهد. شما با کمی جستجو در بین ایرلاین های مختلف خواهید توانست بهترین و مناسب ترین قیمت بلیط هواپیما را برای سفر خودتان پیدا کنید. فقط باید کمی صبوری به خرج بدهید و همه قیمت های انواع بلیط را در همه ایرلاین های موجود برای مقصدتان بررسی کنید و از بین آنها مناسب ترین و ارزان ترین را انتخاب کنید. پس اولین کاری که باید انجام دهید این است که تمام ایرلاین ها را جستجو کنید و قیمت های آنها را به صورت دقیق با هم مقایسه کنید. درباره بلیط چارتر باید بدانید که قیمت بلیط چارتر در مواقع خاصی از بلیط سیستمی ارزان تر در می آید. پس اینگونه نیست که همیشه این نوع بلیط ارزان تر باشد و انتظار ارزان تر بودن آنها را در مواقعی نداشته باشید. ولی در زمان هایی هم که شرایط خرید بلیط هواپیما به صورت چارتر فراهم است, می توانید از تخفیف های باورنکردنی, بعضی وقت ها تا نصف قیمت, بهره مند شوید. اگر می خواهید قیمت بلیط هواپیما را به صورت ارزان تری تهیه کنید, در زمان های کم مسافر اقدام به خرید بلیط هواپیما کنید. با این روش شما در هزینه های خودتان صرفه جویی قابل توجهی خواهید کرد.

کدام روزهای سال بلیط هواپیما بخریم؟

گفتنی است که شما در همه روزهای سال می توانید به مسافرت بروید, اما با خرید بلیط هواپیما در روزهای وسط هفته در مقایسه با روزهای آخر هفته, و روزهای غیرتعطیل در مقایسه با روزهای تعطیل رسمی مثل ایام نوروز, می توانید تا بیست درصد در هزینه های خرید بلیط هواپیما صرفه جویی نمایید.

پیگیری خرید بلیط هواپیما

در صورتی که به دنبال قیمت بلیط هواپیما با یک تخفیف حسابی هستید, چمدان تان را در هر لحظه ای آماده نگهدارید و برای خرید بلیط پرواز خارجی لحظه آخری مترصد فرصت باشید و چشم از سایت های فروش بلیط هواپیما برندارید. با دقت به زمان های پایانی نزدیک به پرواز هواپیما در ایرلاین های مختلف نگاه کنید, در این زمان ها ممکن است تا نصف قیمت نیز بتوانید بلیط هواپیما خریداری کنید. در این زمان ها شرکت های هواپیمایی تخفیف های زیادی برای پر کردن ظرفیت صندلی های خالی مانده خود به مسافران می دهند که در این فرصت شما می توانید جزء اولین کسانی باشید که از این تخفیف ها برخوردار می شوند.   مشتریانی که با تورهای لحظه آخری اقدام به مسافرت کرده اند مسلما طعم خوش سفر با این تورها را چشیده اند, و می دانند که سفر با این تورها نیز می تواند قیمت بلیط هواپیمای ارزانی را برای آنها فراهم کند. شما در این روش تهیه بلیط هواپیما از همه امکانات و تخفیف ها و خدمات آن تور استفاده می کنید, در حالی که اگر بخواهید به صورت شخصی به  مقصد موردنظرتان بروید, مجبور خواهید بود هزینه های زیادی را متحمل شوید. پس اگر قصد سفر چند روزه به یک مقصد خاص را دارید و از طرفی دغدغه کمتر شدن هزینه هایتان را هم دارید ما به شما توصیه می کنیم, سفرتان را با یک تور آغاز کنید.

خرید بلیط هواپیما برای کودکان و نوجوانان

در ضمن خرید بلیط هواپیما برای کودکان و نوجوانان متفاوت است, اگر به همراه خود کودک و نوجوانی دارید, به این نکته نیز در طول سفرتان توجه کنید که قیمت بلیط هواپیما در بلیط سیستمی و چارتر برای کودکان زیر دو سال, بدون صندلی کاملا رایگان است و فقط باید هزینه بیمه پرداخت کنید. در بلیط سیستمی برای کودکان بین دو تا دوازده سال نیز به صورت نصف قیمت محاسبه می شود. در بلیط چارتر نیز این رده سنی مشمول تخفیف نمی شوند و باید کل هزینه یک بلیط هواپیما را پرداخت کنید. البته در بلیط پرواز خارجیشرایط کمی متفاوت است و با توجه به هر ایرلاین قیمت بلیط هواپیما برای کودکان و نوجوانان متغیر است. هر کشور و ایرلاینی قیمت های متفاوتی را برای این رده های سنی در نظر می گیرند. اگر بخواهیم به صورت تخمینی حرف بزنیم باید بگوییم که در پروازهای خارجی قیمت بلیط هواپیما برای بچه های دو تا دوازه ساله تقریبا 70 تا 75 درصد قیمت کامل بلیط هواپیما است. اما اگر این پروازها به صورت چارتر خریداری شوند هیچ تخفیفی مشمول آنها نخواهد شد و باید قیمت کامل بلیط هواپیما را پرداخت کنید.

قوانین و مقررات خرید بلیط هواپیما


تا زمانی که پرداخت شما از سوی بانک تایید نشده خرید بلیط هواپیما قطعی به حساب نمی آید. بعد از اینکه پرداخت قیمت بلیط تایید شد, بلیط هواپیما برای شما صادر شده و می توانید آن را در ایمیل خودتان یا در حساب کاربری سایت بالاپر خود مشاهده کنید. بعد از اینکه بلیط هواپیما برای شما صادر شد بهترین کار این است که بدون توجه به نوع بلیط تان از آن پرینت بگیرید و تا زمان پروازتان آن را پیش خودتان نگهدارید. در زمان سوار شدن به هواپیما نیز کارتان راحت تر می شود و با خیالی آسوده به فرودگاه می روید. همه مراحل خرید بلیط هواپیما در سایت بالاپر مشمول مقررات جاری تجارت الکترونیک است و هر نوع تخلفی در آن قابل پیگیری قانونی است.

شما به عنوان خریدار در زمان انتخاب بلیط هواپیما شرایط و مقررات خرید بلیط را تایید می کنید و مطالعه و اطلاع داشتن درباره آنها را اعلام می دارید. شما در تمام مراحل خرید بلیط و یا زمانی که می خواهید بلیط خریداری شده تان را استرداد کنید باید تمامی اطلاعاتی که در سایت بالاپر ثبت کرده اید را به خاطر داشته باشید و آنها را برای موارد بعدی در پیش خودتان یادداشت و ثبت کنید. رعایت مقررات حمل بار و مسافر برعهده هر یک از شرکت های هواپیمایی است که این قوانین و محدودیت های مرتبط با آن با توجه به قواعد پیمان ورشو و موارد تصویب شده مجلس شورای اسلامی قابل اجرا هستند. بلیط خریداری شده و صادر شده فقط مختص کسی است که اسمش بر روی بلیط نوشته شده و با این اسم در سامانه وارد شده است. این اسم به هیچ وجهی قابل تغییر نیست و نمی توان بلیط را به شخص دیگری انتقال دارد. اگر مشخصات بلیط صادر شده با مشخصات کارت شناسایی فرد مطابقت نداشته باشد از پذیرش او در فرودگاه خودداری خواهد شد و به وی اجازه سوار شدن به هواپیما را نخواهند داد. هر نوع خلاف واقعی در درستی مشخصات مربوط به بلیط هواپیما, گذرنامه و کارت شناسایی مثل نام  و نام خانوادگی, شماره گذرنامه, شماره کارت ملی, تاریخ تولد, تاریخ انقضای گذرنامه و محل صدور و شماره تلفن مشاهده شود, عواقب آن متوجه خود مسافر خواهد بود. در مقصدهای خارجی نیز اعتبار و درستی مشخصات ویزا بر عهده خود مسافر است. اگر در برنامه پرواز هواپیما تغییرهای احتمالی رخ بدهد به وسیله اس ام اس و ایمیل به شما اطلاع داده می شود. پس از درستی شماره تلفن موبایل و ایمیلی که در هنگام خرید بلیط به بالاپر داده اید اطمینان پیدا کنید. هر گونه اشتباه در این موارد نیز برعهده خود مسافر است. البته گفتنی است که هر نوع تغییری در برنامه پروازهای داخلی مشمول جریمه نیز خواهد بود که شرکت هواپیمایی ملزم است آن را به مسافران پرداخت کند. مقدار جریمه های این مورد نیز همانند جریمه های کنسلی بلیط محاسبه می شود. مقررات کنسلی و استرداد بلیط به شرح زیر است

    • تا ساعت 12 ظهر دو روز پیش از پرواز 70%
    • تا ساعت 12 ظهر یک روز پیش از پرواز 80%
    • از ساعت 12 ظهر یک روز پیش از پرواز تا 480 دقیقه پیش از پرواز صد درصد
    • پس از پرواز (No Show) شدن مسافر: صد درصد


بلیط هایی خریداری شده آنلاین فقط از طریق سایت بالاپر قابل استرداد است. همینطور اگر نیاز به تغییراتی در زمان پرواز یا لغو بلیط باشد باید از طریق سایت بالاپر نسبت به آن ها اقدام شود. اگر پرواز بیشتر از دو ساعت تاخیر داشته باشد و یا پرواز به کل توسط شرکت هواپیمایی لغو شود, در صورتی که شما درخواست انصراف پرواز را داشته باشید می توانید با بخش مربوط تماس بگیرید و با در اختیار داشتن بلیط مهر شده شرکت هواپیمایی, نسبت به برگرداندن قیمت بلیط هواپیما اقدام کنید. اگر بلیط خریداری شده تان را لغو کنید, مبلغ استرداد با توجه به مقررات بانکی حداکثر تا پنج روز کاری به کارت بانکی شما عودت داده می شود. مسافر باید از مشخصات مسیر پرواز پرینت بگیرد و آن را به باجه پذیرش مسافر در فرودگاه تحویل دهد. این کار برای همه مسافران الزامی است. شما باید در همه مراحل خرید بلیط و پرواز از کدهای اعلام شده از سوی سامانه به دقت مراقبت کنید و در زمان موردنیاز آن را به مسئول کنترل پرواز در فرودگاه ارائه کنید. بعد از اینکه مراحل خرید بلیط هواپیما را در سایت بالاپر طی کردید و نوبت به پرداخت هزینه بلیط رسید, فقط ده دقیقه برای پرداخت توسط کارت بانکی عضو شتاب تان فرصت دارید. مسافر باید در تمامی فرودگاه های داخلی و خارجی دو ساعت قبل از پرواز حضور داشته باشید. برای گرفتن کارت پرواز نیاز به ارائه کارت شناسایی معتبر مثل کارت ملی یا گذرنامه دارید. اگر در زمان خرید بلیط هواپیما مشخصات سنی نوزاد و کودک را درست وارد نکنید, در فرودگاه از پذیرش مسافر جلوگیری خواهد شد. مقدار باز مجاز و رایگانی که می توانید با خودتان به هواپیما ببرید 20 کیلوگرم است. بار بیشتر از این مقدار را باید به بخش بار فرودگاه تحویل دهید. در پروازهایی که با هواپیماهای BAE مثل هواپیمایی ماهان صورت میگیرد نمی توانید حیوان زنده با خودتان به همراه داشته باشید.

فعالیت های سایت بالاپر


تمامی فعالیت های سایت بالاپر مطابق با قوانین هواپیمایی کشور و سازمان تجارت الکترونیکی است. مشخصات وارد شده شخصی شما در سایت بالاپر در پیش ما امانت هستند و به کاملا به صورت محرمانه بوده و سطح امنیتی زیادی دارند. بالاپر در نگهداری از مشخصات شما نهایت تلاش خود را می کند. شما باید در زمان ثبت نام و خرید و رزرو بلیط هواپیما مشخصات خودتان را به صورت درست و کامل و مطابق اطلاعات کارت شناسایی معتبر و گذرنامه تان وارد کنید تا بعدا مشکلی برای تان به وجود نیاید. هر گونه اشتباه و نقصی در این باره متوجه خود شما خواهد شد.

 

تغییر را در اطلاعات شخصی خریدار بلیط


شما باید هر نوع تغییری را در اطلاعات شخصی تان هر چه زودتر به همکاران ما در بالاپر اطلاع دهید تا نسبت به اصلاح آنها اقدام شود. اگر در اطلاعات شخصی شما تغییری صورت گرفته باشد و آن را به ما اطلاع ندهید تا اصلاحات لازم انجام شود تبعات آن باز متوجه خود شما خواهد بود و بالاپر در قبال این گونه تغییرات هیچ مسئولیتی را قبول نمی کند. بالاپر مشخصات شخصی مسافرانی که از این سایت خرید می کنند را با هیچ مجموعه ای به اشتراک نمی گذارد و مراجع صاحب صلاحیت نیز در حیطه قانون می توانند به این اطلاعات دسترسی داشته باشند.

فروش آنلاین بلیط هواپیما

    • بالاپر مشخصات پرواز و فروش آنلاین بلیط هواپیما را خدمت مسافران و متقاضیان محترم ارائه می دهد و در برابر هر گونه تاخیر یا عجله و یا لغو پروازی هیچ مسئولیتی را قبول نمی کند.
    • هر نوع استفاده نادرست از برند تجاری بالاپر و سایت مربوط به آن به ما این حق را می دهد تا درباره این گونه سوء استفاده ها از مراجعه قانونی اقدام کنیم.
    • مسافر نمی تواند قیمت بلیط و موارد لحاظ شده در آن را نمی تواند تغییر دهد. همچنین مسافر نمی تواند بلیط خریداری شده را دوباره به شخص دیگری با قیمتی بیشتر بفروشد. در هر گونه از این موارد با اعمال قانونی مراجع ذیصلاح روبه رو خواهد شد.
    • اگر شما بیماری یا مشکل جسمانی خاصی دارید باید آن را به اطلاع دهید.
    • براساس مقررات سازمان هواپیمایی کشور, داشتن مجوز پزشک برای زنان باردار, بیماران قلبی - عروقی, بیماران تنفسی, صرع, آنمی شدید, دیابت ملیتوس کنترل نشده, بیماران دیالیزی یا بیمارانی که از داروهای تضعیف کننده سیستم ایمنی بدن مصرف می کنند و یا هر نوع بیماری که باعث نهی از سفر هوایی شود, موقع سوار شدن به هواپیما الزامی است. همینطور این دسته از مسافران که به بیماری ویژه ای مبتلا هستند باید تمامی داروهای موردنیازشان را در مدت زمان پرواز در پیش شان داشته باشند و در زمان حضور در هواپیما این موضوع را به مهماندارهای پرواز اطلاع دهند تا در هواپیما مشکلی برای آنها پیش نیاید.
    • مطابق مقررات هواپیمایی صادر کردن بلیط هواپیما برای مقاصد عتبات عالیات برای مسافرانی که تبعه کشورهای افغانستان, هند, بنگلادش و پاکستان هستند امکان پذیر نمی باشد و اگر برای این افراد بلیطی صادر شود بلیط از اعتبار ساقط و همه تبعات آن متوجه خود شخص خریدار خواهد شود. برای این منظور به سایت مراجعه شود.


 

سفر دسته جمعی با هواپیما

احتمال دارد شما هم از آن دسته مسافرانی باشید که با جمع سفر کردن را به تک سفر کردن ترجیح می دهید. در صورتی که قصد سفر جمعی با دوستان و خانواده تان را دارید و از طرفی هواپیما را برای این کار انتخاب کرده اید, بهتر است در هنگام خرید بلیط هواپیما هم به صورت تکی و هم به صورت جمعی قیمت بلیط هواپیما را کنترل کنید. با این کار شما ارزان ترین بلیط را برای سفرتان پیدا خواهید کرد و تنها مسئله ای که پیش می اید این است که در این حالت بلیط را نمی توانید از یک ایرلاین خریداری کنید و مجبور خواهید بود از ایرلاین های مختلفی بلیط بخرید و هر کدامتان سفر یک هواپیمای جداگانه شوید و در مقصد یکدیگر را پیدا کنید. در بیشتر زمان ها قیمت بلیط در روزهای آخر هفته زیادتر می شود. بنابراین به هیچ نحوی سعی نکنید در آخر هفته بلیط بخرید و شروع مسافرت تان را برای روزهای وسط هفته برنامه ریزی کنید و تا می توانید از روزهایی پرمسافر دوری کنید. حتما مطلب چگونه بلیط ارزان هواپیما بخریم؟ را بخوانید!

نکته مهم نیز در انتخاب پرواز


یک نکته مهم نیز در انتخاب پرواز وجود دارد و آن توجه به پروازهایی است که در طول مسیر توقف می کنند. خودتان هم به خوبی می دانید که پروازهایی که توقف دارند از پروازهای بدون توقف ارزان تر در می آیند. این هم نکته ای برای خرید ارزان بلیط است که باید در زمان انتخاب و رزرو بلیط به آن دقت کنید. اگر پروازهای با توقف را ترجیح می دهید پس برای اینکه هم بلیط تان ارزان در بیاید و هم گشت و گذارتان کامل تر شود, سعی کنید پروازهایی را انتخاب کنید که زمان توقف شان بیشتر است. در این پروازها قیمت بلیط بیش از اندازه ارزان تر می شود. در ضمن چون توقف زیاد است می توانید در آن شهری که هواپیما توقف دارد گشتی هم بزنید و با یک پرواز دو مسافرت را تجربه کنید.

    • سفر در روزهای تعطیلی



سفر در روزهای تعطیلی خیلی وسوسه انگیز است. درست است که از سفر در روزهای تعطیل و پرمسافر شما را برحذر می کنیم ولی برخی اوقات چاره ای نیست و باید در این روزها به مسافرتی بروید. برای اینکه از تعطیلات تان نهایت استفاده را بکنید و از طرفی هم بلیطی ارزان تر نیز بخرید , بهترین راه این است که زمان رفت و برگشت سفرتان در روزهای تعطیل را یک روز جابه جا کنید. به عنوان نمونه اگر می خواهید در نوروز هزینه کمتری برای بلیط هواپیما پرداخت کنید زمان برگشت تان را به روزهای بعد از سیزده به در انتقال بدهید تا بتوانید از زمان پیک مسافر این روزها در امان باشید و بلیطی با قیمت پایین تر را به دست بیاورید.

جستجوی بلیط تمام پروازهای خطوط هواپیمایی


در هنگام جستجوی بلیط تمام پروازهای خطوط هواپیمایی مختلف را بررسی کنید. درست است که پرواز رفت و برگشت از پرواز یکطرفه ارزان تر است. ولی برای اینکه تمامی پروازها را به دقت بررسی کرده باشید و خیال تان هم راحت تر باشد, بهتر است پروازهای رفت و برگشت را به صورت جداگانه هم جستجو کنید. یعنی یکبار پرواز رفت و یکبار پرواز برگشت را برای مقصدتان جستجو کنید. با این کار می توانید هر کدام را که کم هزینه بود را برای خرید انتخاب کنید. در زمان جستجوی بلیط حتما بلیط های سیستمی و چارتری را با هم بررسی کنید و آنها را با هم مقایسه کنید. این فکر را هم از سرتان بیرون کنید که بلیط های چارتری همیشه ارزان تر از سیستمی ها هستند. اصلا اینگونه نیست.

اتفاقا برخی اوقات این بلیط ها را سیستمی ها هم گران تر در می آیند. زمان هایی است که تقاضا برای بلیط بسیار زیاد است و آژانس های چارترکننده برای سود زیاد به روی قیمت بلیط ها می کشند و گران تر از بلیط های سیستمی به فروش می رسانند. پس حواس تان را جمع کنید و هر دو نوع بلیط را با هم مقایسه کنید و فقط به یکی اعتماد نکنید. در هنگام خرید بلیط هواپیما نگذارید برند ایرلاین شما را فریب بدهد.

اصلا با اسم ایرلاین جستجو نکنید. زیرا برخی زمان ها این کار باعث خرید بلیط گران تری می شود. در برخی زمان ها احتمال دارد خط هوایی که اصلا نامش را هم نشنیده اید پرواز شما را با کمترین قیمت ارائه کرده باشد. بنابراین حواستان به اسم ایرلاین ها و قیمت شان باشد و در این مورد فرقی بین آنها قائل نشوید. اگر در سفرتان به محل اقامت هم نیاز دارید بهتر است سری به بسته تورها بزنید و شرایط و امکانات تورها را هم بررسی کنید. در این پکیج ها تمامی امکانات سفر از خرید بلیط خارجی و رزرو محل اقامت و شهرگردی با قیمت های پایینی به مسافرها ارائه می شود.راهنمای خرید بلیط خارجی از سایت های خارجی و ایرانی حتما مطالعه کنید. پس سری به سایت ها و آژانس هایی بزنید که تورهای ویژه به مقصد شما می برند و از قیمت های آنها پرس و جو کنید تا بتوانید هم هتل و هم بلیط مناسب تری را برای سفرتان انتخاب کنید. معمولا در روزهای بهار و پاییز قیمت بلیط و قیمت تورها مناسب تر است و زمانی خوبی برای سفرهای دسته جمعی و خانوادگی است.

بلیط اف خورده هواپیما


با یک برنامه ریزی خوب می توانید بلیط مناسبی را برای سفرتان پیدا کنید بلیط اف خورده هواپیما همیشه پیدا می شود. و در کنار خانواده و دوستان تان لحظه های مفرحی را تجربه کنید. معمولا در فصل های بهار و پاییز مسافر کمی پیدا می شود یا از سفر برگشته اند و یا اینکه هنوز آماده مسافرت نشده اند. پس بهتر زمان برای مسافرت شماست و می توانید در این زمان مناسب ترین بلیط و شرایط را برای سفرتان دست و پا کنید و از سفری بدون شلوغی و کاملا بی سر و صدا لذت ببرید. اگر بلیط خودتان را به صورت اینترنتی تهیه می کنید, برای اینکه از همه بلیط های هواپیما باخبر شوید, حتما عضو گروه مشتریان بالاپر شوید تا از آخرین بلیط های موجود در سامانه هوایی کشور مطلع شوید و آخرین قیمت ها و بلیط ها را از ایرلاین های مختلفی در اختیار داشته باشید. همچنین با عضویت شما در گروه بالاپر تخفیف ها و امتیازات مختلفی را هم در هنگام خرید و در خرید های آینده خود دریافت خواهید کرد. این روش نیز یکی از روش های بهینه برای خرید بلیط ارزان تر است. ما تخفیف های خوبی را برای خریدهای شما در نظر گرفته ایم. در برخی از پروازهای هوایی برای خرید بلیط هواپیما در روزهای سه شنبه, چهارشنبه و پنج شنبه تخفیف های خوبی ارائه می شود. همینطور پروازهای شبانه و پروازهایی که با تاخیر انجام می شوند نیز از نمونه هایی هستند که مشمول تخفیف های اساسی می شوند. پس شما با این شگرد ها و خرید در این زمان ها و با زیرنظر داشتن این خطوط هوایی می توانید به بلیط های ارزانی دسترسی داشته باشید و هم لذت دریافت تخفیف را تجربه کنید و هم بلیط ارزانی بخرید. خطوط هواپیمایی مختلف, با روش های گوناگونی موجودی صندلی های هواپیماهای خود را کنترل و مدیریت می کنند و شاخصه های درخواست و تقاضا برای خرید و پروسه آن را با هم مقایسه می کنند.

همانگونه که می دانید برای فروش صندلی های یک هواپیما ترفندها و شیوه های گوناگونی وجود دارد. بنابراین شما با جابه جا کردن زمان سفرتان و هماهنگ کردن خودتان با روش های ایرلاین ها می توانید قیمت به صرف تری را با تخفیف های خوب برای سفرتان پیدا کنید. از فرودگاه های کوچک غافل نشوید و مسافرت از این فرودگاه را هم تجربه کنید. چون در فرودگاه های بزرگ معمولا هزینه بیمه را نیز به هزینه های بلیط اضافه می کنند و قیمت بلیط خیلی گران تر در می آید. در حالی که در فرودگاه های کوچک حق بیمه کمتر است و هزینه زیادی به بلیط تحمیل نمی کند. پس شما با انتخاب فرودگاه های کوچک می توانید هزینه های مسافرت تان را تا اندازه زیادی پایین تر بیاورید و پول تان را برای جاهای دیگر نگهدارید. اگر شما هم از آن دسته مسافران هستید با روز سفر برای تان چندان مهم نیست و برای خرید بلیط نیز چندان سخت گیر نیستید, می توانید بلیط کم قیمت تری را پیدا کنید. همانطور که قبلا هم گفته ایم خرید بلیط هواپیما با روزی که برای سفر انتخاب می کنید ارتباط مستقیمی دارد و در روزهای شلوغ بلیط گران تر و در روزهای کم مسافر بلیط ارزان تر می شود.

این دو مورد را همیشه در هنگام خرید بلیط هواپیما در نظر بگیرید. سعی کنید بلیط خودتان را قبل تر از مرخصی گرفتن بخرید و خودتان را از قبل برای سفر آماده کنید. با این کار شما آمادگی بیشتر برای سفر خواهید داشت و هزینه های خودتان را بهتر مدیریت خواهید کرد. تا می توانید در خبرنامه های آژانس های مسافرتی مختلف ثبت نام شوید و در اولین زمان از تخفیف ها و پیشنهادهای ویژه این آژانس ها مطلع شوید. با این خبرنامه ها می توانید قیمت بلیط هر یک از آن آژانس ها را با هم مقایسه کنید و بهترین بلیط را در زمان مناسب و با قیمت متعادل بخرید. تا می توانید از رفتن به نمایندگی های فروش بلیط هواپیما اجتناب کنید زیرا با رفت و برگشت تان به این آژانس ها شانس خرید ارزان بلیط را از دست می دهید. چون شما در آژانس های مسافرتی با گزینه های کمی روبه رو خواهید شد و کسانی که پشت باجه های فروش نشسته اند با حوصله و با دقت به خواسته های شما جوابگو نخواهند بود و گزینه هایی که برای شما پیشنهاد می کنند نیز محدودتر خواهد بود و تمامی بلیط ها و ایرلاین ها را شامل نخواهد شد.

از طرفی شما امکان مقایسه بین بلیط ها را نیز نخواهید داشت, آنها هر چه بگویند و پیشنهاد بدهید مجبور به انتخاب خواهید بود. اگر می خواهید در زمان و هزینه های خود صرفه جویی کنید بهترین راه خرید آنلاین بلیط هواپیما است. دلیل دیگری که باید از طریق اینترنت نسبت به خرید بلیط هواپیما اقدام کنید این است که در محیط اینترنت رقابت شدیدی بین آژانس های مسافرتی و ایرلاین های هوایی وجود دارد و همه آنها سعی می کنند بلیط های خودشان را با مناسب ترین قیمت به مشتری ها بفروشند. پس برای جلب نظر مشتریان سعی می کنند قیمت های پایین تری از رقبای خودشان به مشتری بدهند و آنها را از دور فروش بلیط خارج کنند. شما هم باید از این فرصت استفاده کنید و از زمانی که این آژانس ها و ایرلاین ها در حال رقابت هستند بهترین فرصت برای خودتان دست و پا کنید. برای فرودگاه مقصدتان بیش از اندازه تعصب نداشته باشید و اگر فرصت خوبی پیش آمد از خیر فرودگاه دلخواه تان بگذرید. در برخی از زمان ها برای شما این امکان پیش می آید که فرودگاه تان را به شهر دیگری تغییر دهید و بلیط کم هزینه تری را خریداری کنید.

این فرصت را از دست ندهید و فرودگاه خودتان به شهری دیگر تغییر دهید و فاصله آن شهر با مقصدتان را با اتوبوس و یا تاکسی طی کنید. مطمئن باشید که کرایه اتوبوس و تاکسی در برای هزینه بلیط فرود در فرودگاه دلخواه تان کمتر خواهد بود و شما تا اندازه زیادی در هزینه های سفرتان صرفه جویی خواهید کرد. از شبکه های اجتماعی غافل نشوید. امروزه با رشد فناوری خیلی از مراکز فروش بلیط هواپیما, تخفیف های خودشان را به وسیله شبکه های اجتماعی به اطلاع متقاضیان می رسانند. بنابراین بهتر است در شبکه های اجتماعی مختلف عضو شوید و صفحه های آژانس های مختلف را دنبال کنید تا از آخرین و به روز ترین اخبار آنها باخبر شوید. همه نکته هایی که در بالا بیان کردیم شما را در پیدا کردن یک بلیط ارزان و مناسب کمک خواهند کرد. از آنها استفاده کنید و بلیط ارزان تر را برای شهر یا کشوری که قصد سفر به آنجا را دارید انتخاب کنید. با رعایت هر یک از موارد بالا می توانید سفری لذت بخش را به همراه خانواده و دوستان تان تجربه کنید و از طرفی بلیط کم قیمت تری را نیز خریداری کنید و بقیه هزینه ای را که قرار بود برای بلیط هواپیما بپردازید را در سفر با همراهانتان خرج کنید. این روش ها را در اختیار دوستان و آشنایان خودتان نیز بگذارید, تا آنها نیز تجربه یک سفر ارزان و به صرفه تر را داشته باشند و لحظات خوشی را در سفر سپری کنند. شما در سامانه بالاپر به راحتی می توانید پرواز مورد نظرتان را رزرو و خریداری کنید. اگر در زمان پرداخت هزینه بلیط خطای بانکی رخ بدهد, مبلع واریزی شما تا 72 ساعت به کارت بانکی تان برگردانده خواهد شد. بعد از خرید و پرداخت هزینه بلیط و صادر شدن بلیط, حتما شماره سریال رزرو بلیط (PNR)  را در جایی یادداشت کنید.

سایت بالاپر به عنوان سایت خرید بلیط هواپیما, همه بلیط های سیستمی و چارتر از همه جای دنیا را در اختیار شما می گذارد. شما با کمی جستجو می توانید خیلی راحت بلیط هواپیما دلخواه خودتان را از بین آنها پیدا کنید و قیمت های آنها را یکدیگر مقایسه کرده و بعد ارزان ترین بلیط هواپیما را برای سفرتان خریداری نمایید.

 DELAG: The World’s First Airline

بیشتر بخوانید:

همه مشکلات پرواز خارجی و تهیه بلیط پرواز خارجی

جریمه کنسلی بلیط چارتر هواپیما

چگونه بلیط ارزان هواپیما بخریم؟

قیمت بلیط هواپیما داخلی در سال 97